FAQ

Veel gestelde vragen

Bestellen

Is het veilig om bij Kat-Online te bestellen?! Ja wij staan in geschreven bij de kamer van koophandel en zullen uw bestelling met grote zorg verwerken. Hoe kan ik bestellen?Ga gewoon naar kat-online.nl en klik op een product dat u bevalt. Kies waar nodig de kleur of optie van uw product in het vervolgkeuzemenu net onder de productafbeeldingen en voeg toe aan winkelwagen. Volg dan gewoon het eenvoudige afrekenproces.Wijzig het aantal of verwijder ongewenste items uit de winkelwagen: Als u een artikel aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd, maar het niet langer wilt kopen; of als u per ongeluk een dubbel product heeft toegevoegd, kunt u het item gemakkelijk verwijderen en doorgaan met winkelen of uw transactie voltooien. Bezoek en bewerk uw winkelwagen op: https://kat-online.nl/winkelwagen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen

Om uw bestelling te annuleren, moeten we uiterlijk 23.59 uur EST van u horen op de dag van bestelling. Het is vermeldenswaard dat we heel snel zijn in het inpakken en verwerken van uw bestelling. Daar zijn we erg trots op, maar het betekent dat we na de dag van bestelling geen wijzigingen meer kunnen aanbrengen in je bestelling. Alle bestellingen die al zijn verpakt of verzonden, kunnen niet worden geannuleerd. Zodra je je bestelling hebt geplaatst en je wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons klantenserviceteam via:info@kat-online.nl

Hoe kan ik betalen

Wij accepteren betalingen via Ideal, die we u toe zenden na uw bestelling, Bancontact en Creditcard 

Rechten / douanekosten

In de meeste gevallen worden eventuele douane- of invoerrechten in rekening gebracht zodra het pakket het land van bestemming bereikt.Er kunnen administratiekosten en belastingen in rekening worden gebracht wanneer uw bestelling door de douane gaat.Eventuele kosten voor een pakket moeten worden betaald door de persoon die het pakket ontvangt. Kat-online heeft geen controle over deze kosten en we kunnen u niet vertellen wat de kosten zouden zijn, aangezien het douanebeleid en de invoerrechten sterk verschillen van land tot land.Het is misschien een goed idee om voordat u bestelt contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor de actuele kosten, zodat u niet verrast bent door kosten die u niet verwachtte.

Wordt mijn bestelling gevolgd?

Wordt uw bestelling gevolgd? Ja!Welke verzendoptie u ook kiest, u ontvangt een trackingnummer in uw verzendbevestigingsmail.Als je nog geen verzendbevestiging van ons hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@kat-online.nl en we zullen het onderzoeken. Onthoud alsjeblieft dat als we net een grote release hebben gehad, we misschien wat langzamer zijn in het verzenden van bestellingen. Met deze dagen wordt rekening gehouden wanneer u uw bestelling plaatst, dus maak u geen zorgen – de verwachte levertijd die u op de productpagina ziet, is correct. Mijn trackingnummer werkt niet: Wacht ten minste 24 uur nadat u uw trackingnummer heeft ontvangen om uw pakket te volgen.Houd er rekening mee dat sommige vervoerders trackingnummers hergebruiken, dus wees niet in de war als u dit nummer invoert en ziet dat uw pakket 2 maanden geleden is afgeleverd.Laat de koerier gewoon de feed verversen en kom terug. Als de tracking niet wordt ingevuld, neem dan contact met ons op via info@kat-online.nl en we helpen je graag verder!

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd van een bestelling is afhankelijk van de vraag en het land van bestemming van de producten.De geschatte levertijd bedraagt 12-15 werkdagen exclusief verwerkingstijd. Deze is gemiddeld 1-2 werkdagen.Kat-Online maakt gebruik van de mogelijkheid om direct vanaf onze vaste buitenlandse leveranciers de bestelling te verzenden naar het opgegeven adres.Hierdoor kunnen wij de producten zo goedkoop mogelijk aanbieden en een zo optimaal mogelijke klantenservice bieden.Levertijden feestdagen: Houd rekening met een langere verzendtijd tijdens vakantieseizoenen. U wordt altijd voorafgaand aan het bestellen op onze website op de hoogte gebracht wanneer we langere dan normale verzendtijden ervaren. Dit kan gebeuren in de buurt van Kerstmis of andere belangrijke feestdagen, omdat lokale postkantoren een groter volume hebben.We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Als uw bestelling nu de 7e werkdag is verstreken en nog wordt verwerkt, dus niet verzonden, of als u vragen heeft over uw verzendstatus, neem dan contact op met onze klantenservice via info@kat-online.nl 

Hoe volg ik mijn bestelling?

Hier volgenWanneer we een bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met de verzendbevestiging van de bestelling inclusief het trackingnummer. Klik op de link die u in uw e-mail heeft ontvangen en u wordt naar de trackingwebsite geleid. Als u problemen ondervindt bij het volgen van uw bestelling, stuur ons dan een bericht op info@kat-online.nl en we helpen u graag verder!

Waar is mijn bestelling

Waar is mijn bestelling? Wanneer we een bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met de verzendbevestiging van de bestelling inclusief het trackingnummer. Klik op de link die u in uw e-mail heeft ontvangen en u wordt naar de trackingwebsite geleid. Als u uw verzendbevestigingse-mail niet kunt vinden, stuur ons dan een bericht op support@amazinglycat.com en wij zullen uw bestelling zoeken! Als de trackingpagina geen informatie weergeeft of u de melding ‘status niet beschikbaar’ krijgt, hoeft u zich geen zorgen te maken. Misschien is het omdat je bestelling net is verzonden en sommige verzendservices 24-72 uur vragen om hun trackinginformatie bij te werken. Kom later terug. Wees niet bang – uw pakket is in feite onderweg! De gemiddelde levertijd is momenteel ongeveer 8-12 dagen nadat een pakket is verzonden. Als je je pakket niet binnen 2 weken na de datum van je verzendbericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via support@amazinglycat.com! Als u uw bestelling niet binnen 45 dagen na uw besteldatum heeft ontvangen, zullen we graag een vervanging of een terugbetaling verwerken. Neem dan contact met ons op via support@amazinglycat.com en we helpen je graag verder!

Mijn bestelstatus is nog steeds ‘orderverwerking’

Mijn bestelstatus is nog steeds ‘orderverwerking’, wanneer wordt deze verzonden?Alle bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen verzonden *.Bestellingen met op maat gemaakte producten kunnen iets meer tijd in beslag nemen om te verzenden. Uw artikelen worden verzonden zodra ze klaar zijn en u ontvangt een e-mailmelding met de verzendbevestiging van de bestelling en het trackingnummer.* Tijdens de feestdagen, eind november en december kunnen bestellingen binnen 4-8 werkdagen worden verzonden vanwege het grote volume. 

Wat gebeurt er als mijn pakket zoek raakt of niet geleverd wordt?

Late levering:Als u uw bestelling niet binnen 45 dagen na uw besteldatum heeft ontvangen, zullen we graag een vervanging of een terugbetaling verwerken.Mijn tracking toont “Bezorgd”, maar ik heb het niet ontvangen:Af en toe zal de vervoerder een pakket vooraf markeren als afgeleverd zodra het op een vrachtwagen is geladen voor aflevering in bepaalde postcodes. We vragen u ten minste 24 uur te wachten nadat het pakket is gemarkeerd als afgeleverd om te zien of het aankomt.Neem zeker contact op met je buren, huisgenoten, familieleden, katten en tuinkabouters om te zien of ze het pakket per ongeluk of namens jou hebben ontvangen!Als de tracking op uw bestelling aangeeft dat het is afgeleverd en u uw pakket niet heeft ontvangen, zorg er dan voor dat u de volgende stappen neemt voordat u contact opneemt met de klantenservice:Alle klanten – Controleer de directe omgeving; inclusief elke brievenbus, garage, veranda, receptie, leasekantoor, buurman of iemand die het pakket heeft getekend of het heeft opgehaald.Neem contact op met uw plaatselijke postkantoor of douanekantoor, aangezien zij de bestelling mogelijk vast houden voor betaling van douanekosten.Als u uw pakket nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via info@kat-online.nl en we helpen u graag verder!Let op: alle verloren pakketten (toont “geleverd” maar niet ontvangen) moeten binnen 90 dagen na uw besteldatum worden gemeld.Als we na dit tijdsbestek op de hoogte worden gebracht van een verloren pakket, kunnen we uw verzoek niet verwerken.