Retourbeleid

Heb je een defect artikel ontvangen of is je bestelling beschadigd geraakt tijdens het transport? Maak je geen zorgen! We sturen u gratis een nieuwe, zolang u binnen 2 dagen na ontvangst van het product contact met ons opneemt via info@kat-online.nl

Ben je gewoon niet tevreden met je aankoop? U kunt het binnen 14 dagen na ontvangst voor 100% geld terugsturen. Volg gewoon de retoursinstructies.

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? We kunnen een bestelling annuleren die nog niet is verwerkt. Om uw bestelling te annuleren, moeten we uiterlijk om 23.59 uur EST op de dag van bestelling van u horen. Anders wordt uw bestelling verwerkt en verzonden volgens onze voorwaarden. Houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verpakt of verzonden, niet kunnen worden geannuleerd. Neem contact met ons op via info@kat-online.nl


Bestelling verloren tijdens het transport? In sommige zeldzame gevallen kan het langer duren voordat uw bestelling arriveert. Hoewel dit te wijten is aan de verzendvoorwaarden waar wij geen directe controle over hebben, kunnen we u een volledige terugbetaling aanbieden als uw bestelling niet binnen 45 dagen na verzending wordt geleverd. Opmerking: voor snellere verzending kunnen sommige van uw artikelen in meerdere pakketten aankomen.



Ons retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds de ontvangst van uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Controleer uw zendingen zorgvuldig zodra u ze ontvangt. We bieden alleen restituties, vervangingen of omruilingen voor defecte of beschadigde producten indien daarom wordt verzocht binnen 2 dagen na ontvangst van het product te melden bij ons.

Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, kunt u uw bestelling retourneren voor een volledige terugbetaling (retourzendingen moeten in de staat zijn waarin u ze heeft ontvangen en in de originele verpakking) of een ander product van uw keuze ontvangen dat naar u wordt verzonden gratis.

Voorzichtigheid! Huisdieren moeten onder toezicht staan ​​als ze met speelgoed spelen. Verwijder het speelgoed onmiddellijk van het huisdier als een onderdeel losraakt of losraakt. Buiten het bereik van huisdieren bewaren wanneer deze niet in gebruik is. Verwijder al het verpakkingsmateriaal en gooi het op de juiste manier weg, of bewaar op een veilige plaats, indien van toepassing.

Houd er rekening mee dat ons retourbeleid geen kattenkleding omvat, die om hygiënische redenen definitief wordt verkocht. Ook wordt geen enkele eetbare kattensnoepje gerestitueerd of komt in aanmerking voor winkeltegoed als de kat er niet van houdt.

Beschadigde of defecte artikelen
Beschadigd artikel ontvangen? We hebben je gedekt en sturen gratis een nieuwe. U hoeft het beschadigde product niet terug te sturen! Stuur ons een e-mail op info@kat-online.nl met een foto of een korte video van het defecte artikel.

Alle beschadigde of defecte artikelen moeten binnen 2 dagen na de bezorgdatum van uw pakket aan ons worden gemeld.

Artikelen komen niet in aanmerking voor restitutie vanwege maat- of meetproblemen, als het verzonden artikel dezelfde variant / maat heeft als je hebt besteld. In het geval dat het probleem met de maat / variant aan ons te wijten is, accepteren we omruil- of restitutieverzoeken.

Retouren
Om in aanmerking te komen voor retourenring, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Hoe retourneren? Het is heel eenvoudig en gemakkelijk! Neem contact op via info@kat-online.nl en uw retourzending zal worden onderzocht. Als de goederen defect of beschadigd zijn, bieden we een nieuw artikel (omruiling) of volledige terugbetaling.

Terugbetalingen worden geretourneerd via dezelfde betalingsmethode of, indien gekozen, door middel van een winkelkrediet dat nooit verloopt.